Medlemsavgiften

Medlemsavgiften är endast djävulskt låga 6.66€ i året, för denna ringa summa för man delta i den fina gemenskapen på våra fester och allmänt veta att man är litet tuffare än gemene man. Vill man även ha tillgång till RÅAs välutrustade och nyrenoverade övningskämppä betalar man sammanlagt 30€ och får en RÅA t-skorta med på köpet. Medlemmar får även hyra utrustningen med 50% rabatt.

OBS! Medlemsavgiften betalas en gång per år (kring Februari) men för nya medlemmar som kommer med och betalar på höstterminen gäller medlemsavgiften även nästa kalenderår.

Alla som övar i kämppän skall betala medlemsavgiften! (Man får även blir medlem av RÅA fastän man inte studerar vid Åbo Akademi så länge som man spelar tillsammans med någon från ÅA.)

De som vill bli medlemmar skall kontakta kassören (kontaktinfo under Styrelsen) och sedan betala in summan på RÅA:s konto. Informera även kassören ifall ni vill ha HID-nyckelrättigheter.

Pris:

6,66€ för medlemskap

30€ för medlemskap med övningslokalrättigheter

Konto:

Rockföreningen vid Åbo Akademi: FI51 4055 0011 5192 59

Mailinglistan

Ifall man vill komma med på mailinglistan Rock-Post skall man meddela infoansvarige (kontaktinfo under Styrelse). Denna lista går ut till alla medlemmar och kan användas för att kontakta andra musiker, meddela om evenemang eller avboka övningstider.

oktober 2018
live9_in_turku_16_by_tazmaniantage 1636064_p4110204 41022515_189_8956 raa_v2002_revolver4