Nu fan är det GRÅA som gäller i februari. Den officiellt inofficiella alumniföreningen för RÅA-iter arrangerar en kväll med underhållning från föreningens ursprung!

Gå in på https://www.facebook.com/events/179502535457282/ eller läs nedan för mera infårmätion!

Rockföreningen RÅA har gått och blivit 20 år! Vi som var med och grundade RÅA 1991 vill nu fira detta med DIG. Du som festade på Kåren under RÅA:s första tio år på 1990-talet-antingen på scenen eller i den jublande publiken. Kom och återupplev den famösa RÅA-stämningen på Kåren lördagen den 11.2 2012.
Det blir en kväll med hårresande tillbakablickar, märkliga återseenden, hårdstekt mat och framförallt tunggungande ROCK.
Förköpsbiljetten som kostar 50 € inkluderar 2-rätters middag (OBS -inte pyttipanna!) med kaffe, vin/öl och snaps –och förstås inträde till konserten!
Betala in 50€ per biljett på Massmuzik kontonummer 118335-76378 och vi skickar dina biljetter som pdf-fil som du sedan själv kan printa.
Kom ihåg att i meddelanderutan uppge MAILDRESS om ni vill ha vegetarisk rocksitzmat eller om ni har eventuella matallergier. Förköpet avslutas 20.1 så släng er över datorn NU!
Vi säljer endast biljetter som inkluderar Rocksitzen i förköp. Kl.21.30 börjar eftersläppet för de övriga biljetter som möjligtvis finns kvar.Biljetter vid dörren 15 €. Kontant betalning.

Comments are closed.

oktober 2018