Archive for september, 2010

RÅA kommer att ordna det numera traditionella och framgångsrika RÅA på Klubi igen 11.11.2010 på andra våningen i Klubi.

Anmäl ditt band så fort som möjligt för att få stå på scen under kvällen!

//Styrelsen

oktober 7, 2010 21:00tilloktober 8, 2010 01:00

Josefin Walk (+support) samt Viktor Weckman (+support) kommer att spela på Pub Kåren 7.10.

Inträde 3€ och dörrarna öppnas 21:00

//Styrelse

september 25, 2010
18:00till23:59

En maffig fest för maffiga typer.  Alla RÅA:re och RÅAV:are med!

september 23, 2010
18:00till21:00

På gulisakademin kan du komma och irritera RÅA:s styrelse eller vinna pris i vår lyssningstävling och såklart köpa vårt fina halarmärke

Vår vänförening i Vasa fyller hela 30 år och kommer att fira med en ordentlig festmiddag och uppträdanden på Strampen i Vasa den 25:e September. RÅA uppmanar alla att dra sig dit och fira denna anrika förenings stora bemärkelsedag. Synas där!

//RÅA Styrelsen

Nå kyllä!

RÅA:s nya hemsida är i skick, kämppän renoverad och keikkor på kommande. Vi är i bra skick inför jubileumsåret 2011 då RÅA fyller 20 år! Förberedelser för den festen (Live20) är redan igång.

Men före det så kan ni komma och säga morjens åt styrelsen på Gulisakademin 23.9 Ni som är nya vid akademin får ställa frågor, bli medlemmar eller köpa vårt helvitis stiliga halarmärke. Veckan efter Gulisakademin kommer det att arrangeras ett medlemsmöte för gamla och nya medlemmar.  Mera info om det senare.

Rockföreningens nya sida är uppe! Förvänta er information hit och kom tillbaka lite nu som då. Denna nya sida är mycket enklare att uppdatera, därför kan man förvänta sig tätare uppdateringar än tidigare.

september 2010
vasa_h2000_gunnarit4 robin-mixar 41023137_189_8966 OLYMPUS DIGITAL CAMERA